Överföring av saldo

Fick inf om att saldot på 235 k från gamla kontot är överfört till det nya
Ser nu att det står 6 och inte 235
Innebär det att det bara redovisas i antal motsvarande dokument och inte summa i pengar ?

Kommentarer

  • Hej Kristin,

    Det stämmer, i nya plattformen så erbjuder vi inte saldobetalning så när vi flyttar över saldot från den gamla plattformen så lägger vi in antal dokument som motsvarar ert saldo.

    Trevlig eftermiddag!