Hur skapar man ett nytt konto till en kollega?

Hej,
Vi är befintliga kunder hos er och skulle vilja skapa ett till konto till en kollega. Hur går vi tillväga då?
Med vänlig hälsning
Anja Böhmer

Kommentarer

  • Hej

    Då behöver den som är antingen är administratör eller organisationsägare logga in på sitt konto och sedan trycka på bolagsnamnet upp till höger och välja organisationinställningar och väl där inne välja fliken inbjudningar och där skriva in den e-postadress som år till den som man vill bjuda in.
    Support Fastighetsägarna Dokument
  • Hej,

    Visst är det Isabella Priem? Hon är nämligen på föräldraledighet, går det att få access på annat sätt?

    MVH
    Anja
    Anja Böhmer
  • Hej

    Vad jag kan se så står även Antonia och Julia som administratörer och kan därför också skicka iväg denna inbjudan. Men annars är det Isabella som kan göra det ja.
    Support Fastighetsägarna Dokument
  • Hej,

    Nu hjälpte Isabella mig med att skapa konto till både mig och min kollega. Är jag administratör? Kan jag också ta bort konton via portalen? Jag såg bara att jag kan lägga till. Både Julia och Antonia har slutat nämligen så dem ska tas bort 😀

    Anja Böhmer
  • Hej

    Du ligger som vanlig användare i dagsläget, Eftersom att Isabella där är på föräldraledighet, så går jag in och lägger dig som administratör så att du kan komma åt Organisations inställningar och kan ändra roller och ta bort personer från kundkontot.
    Support Fastighetsägarna Dokument