Ny användare

Jag jobbar på en redovisningsbyrå och skapar kontrakt åt min kund.
Jag ska nu gå i pension och ska hjälpa min kollega att lägga upp sig som ny användare. Jag är inte administratör så jag kan inte lägga in henne.
Min kollega försökte lägga upp ett nytt konto och koppla till företaget, men då blev hon organisationsägare och det ska hon väl kanske inte vara?
Åsa Gustavsson

Kommentarer

  • Hejsan Åsa

    Som jag kan se så är du Organisations ägare och Primär kontakt person på kundkontot. så du ska kunna logga in på ditt konto och bjuda in denna person, om du vill ha guide för detta så kan jag ge dig det.
    Support Fastighetsägarna Dokument
  • Hej, jag kan inte hitta hur jag ska kunna bjuda in henne, så tar tacksamt emot en guide.
    Åsa Gustavsson
  • Hejsan Åsa

    Bjuda in ny person till kundkonto
    1. Tryck på Bolagsnamnet upp till höger
    2. Tryck på kugghjulet på den raden där det står erat bolagsnamn i fet text
    3. Inne i organisationshanteringen så trycker du på fliken "Inbjudningar" Väl där inne så skriver du in den epost adress till den som du vill bjuda in rutan och trycker sedan skicka

    Support Fastighetsägarna Dokument