Mina avtal finns inte när jag loggar in?

Hej, alla mina avtal som jag jobbar med och har jobbat med är borta när jag loggar in. Hur hittar jag dem igen.
Mvh Irene Öman
NCC Property development AB

Kommentarer

  • Hejsan Irene

    Jag ser att du finns i båda plattformarna, och för att komma åt dina ärenden i den gamla kan du använda följande länk:
    https://www.fastighetsagarnadokument.se/Account/Login

    Tänk på att den gamla plattformen stängs ner den 31 dec

    Ha en bra fortsatt dag.
  • Hej, jag vet att den gamla sidan stängs ner men varför har inte mina dokument följt med till den nya sidan?
    Vänligen Irene
  • Hej Irene,

    Nya Fastighetsägarna Dokument är utvecklad med en ny leverantör och på en helt ny teknisk plattform än gamla tjänsten som utvecklades under 2010. Därav är det helt omöjligt att migrera över några avtal då tekniken inte stöder det.

    Trevlig dag!