mark

Vilken avtalsmall är bäst lämpat att använda då jag skall hyra ut en bit mark på en parkeringsplats ör jordgubbsförsäljning?

Kommentarer

  • Hej,

    Om avtalet är att betrakta som ett lägenhetsarrende, vilket det normalt sett rör sig om vid upplåtelse av mark för tillfällig uppställning eller liknande, kan formulär nr 40 avtal för lägenhetsarrende användas.
    Johan Jurist