Mall för hyresavtal

Hej!

Jag söker en mall att använda för att skriva hyresavtal på lokaler till företag.

Kommentarer

  • Hej,

    Vårt hyreskontrakt för lokal (12B.3) kan användas för de flesta typer av lokaluthyrningar. Vi har även kontrakt anpassade för vissa särskilda lokaler; hyreskontrakt för lokaler av mindre omfattning (12A.2), lager/förråd (12C), popup-lokaler(12D), restauranger (84), hotell (86) samt garage (13).

    Du hittar våra kontrakt i tjänsten Fastighetsägarna Dokument.
    Johan Jurist