Lokalkontrakt restaurang

Enligt vår ekonomiska förvaltare ska två firmatecknare från vår BRF underteckna kontraktet men i er mall finns bara plats för en. Hur fixar vi detta eller kan det vara så att vår förvaltare har fel?

Kommentarer

  • Hej,

    I det fall två personer ska underteckna avtalet för hyresvärden, vilket kan bli fallet om föreningen har beslutat om sådan firmateckningsrätt, kan båda underteckna på samma rad under hyresvärden. Det bör normalt sett finnas plats för detta.
    Johan Jurist