Lokalhyresavtal

jag vill kall en bilaga för "1" under Punkten 8 (Lokalens storlek och omfattning). Där finns rullmeny så att man kan välja bilaga. JAg vill dock inte ha någon av dessa bilagor utan en egen som bara skall heta bilaga 1. Hur skriver jag en etta i rutan?

Kommentarer

  • Hej,

    Du kan antingen ladda upp en egen fil som skrivs ut med ärendet eller, om du vill lägga till den egna bilagan efter att du skrivit ut ärendet, kan du lägga till en platshållare.
    Nedan ser du en beskrivning hur du lägger till egna bilagor till ett bilagefält.

    Johan Jurist