Kan man byta logga?

Kan man byta loggan uppe i vänstra hörnet, till vår företagslogga?
Lars Östling

Kommentarer

  • Hej

    Det går utmärkt att lägga in sin egna logga. För att göra detta så trycker du på bolagsnamnet uppe till höger och trycker på kugghjulet som finns till efter bolagsnamnet under "organisationer"

    Väl där inne finns det en ruta där ni kan ladda upp en egen logga som kommer att ersätta fastighetsägarnas logga på mallarna.
    Support Fastighetsägarna Dokument
  • Går inte, då det inte finns något kugghjul, det står organisation, men den är ej valbar (ljusgrå och kan ej trycka på)
    Lars Östling
  • Hej

    Då kan det vara så att du inte är administratör på erat kundkonto, vilket företags namn gäller det i våran portal?
    Support Fastighetsägarna Dokument
  • Hej igen.

    Det gäller AB Vingåkershem samt Vingåkerskommunfastigheter AB.
    Ja så är det nog, då vår VD slutade förra året, och vi har nu fått en ny, så gamla VD stod nog som admin. Men lägg till mig och Stefan Jansson som admin
    Lars Östling
  • Hej igen.

    Det gäller AB Vingåkershem samt Vingåkerskommunfastigheter AB.
    Ja så är det nog, då vår VD slutade förra året, och vi har nu fått en ny, så gamla VD stod nog som admin. Men lägg till mig och Stefan Jansson som admin
    Lars Östling
  • Hej

    Jag kan bara se att Vingåkers Kommunfastigheter AB fanns i våran portal. Det som jag kommer göra är att jag lägga till dig som admin på kontot, så kan du göra dem ändringarna och att du kan bjuda in stefan till kontot. Skulle det vara så att ni senare vill att vi ska byta vem som står som ägare på kontot så kan du maila till info@fastighetsagarnadokument.se och uppge vilket företrag det gäller och vem som ska läggas som ägare.
    Support Fastighetsägarna Dokument