Lägga till användare

Hej,
Har fått en inbjudan och även accepterat den och ligger nu inloggad i denna organisations avtal med Fastighetsägarna Dokument. Problemet är att jag inte ser några ärenden / avtal som är skapade i denna organisation. Tanken var att jag skulle granska och kunna ändra ett avtal som hade skapats av en annan medarbetare. Hur löser man detta?
Madeleine

Kommentarer

  • Hej!

    Standardinställningen för en organisation är att kontraktsärenden är av typen sekretess när de skapas. Det innebär att bara användaren som skapat ärendet har tillgång till det. Användaren kan sedan dela ärendet med specifika användare. De kan ni ändra så att alla ärenden som standard istället är tillgängliga för alla i organisationen.
    Gå in på respektive organisation, organisationsinställningar, fliken inställningar och aktivera.
    Se bild nedan.

    Hälsningar

    Katja Marknadsansvarig