Lägg till Användare

Hej
Vill lägga till en användare till mitt konto. Vill ha ytterligare en anställd som kan skriva ut hyreskontrakt. Hur gör jag?
Jan Hedenborn

Kommentarer

  • Hej

    Då kan du logga in på ditt konto och sedan trycker du på bolagsnamnet uppe till höger och väljer organisationsiställningar och där kan du välja fliken Inbjudningar. och där kan du skriva in epost adressen till den som du vill lägga till i kundkontot.
    Support Fastighetsägarna Dokument