Lägg till användare

Hej!
Jag försöker lägga till en användare men jag får inte upp organisationsinställningar, se klipp nedan:

Rebecca Brassart

Kommentarer

  • Hejsan Rebecca

    Anledningen till att du inte kan det är för du inte står som Administratör på kundkontot, Utan det är en Anne som är organisationsägare och kan då ändra roll och bjuda in till kundkontot. Så i detta fall skulle du behöva kontakta Anne som kan ge dig rollen eller skicka en inbjudan till den som ska läggas till

    Support Fastighetsägarna Dokument
  • Okej, för Anne har gått i pension och ändrade till mig. Men då verkar det ha blivit något knas. Kan du ändra till att jag blir ägare?
    Rebecca Brassart
  • Hej

    Och visst i detta fall så kan jag gå in och lägga dig som organisations ägare så att du kan sätta roller och skicka inbjudningar
    Support Fastighetsägarna Dokument
  • Åh strålande, tack snälla för hjälpen!!
    Rebecca Brassart
  • Hej!
    Samma har hänt för oss. Ylva är organisations ägare och har nu gått i pension. Kan ni lägga till mig istället?
    Hanna Hallgren
  • Hej Hanna
     Vad gäller det för org nummer för erat kundkonto och du som ska sättas som ny organitions ägare på kontot?
    Support Fastighetsägarna Dokument
  • Hej!
    Det gäller Bollnäs Kommun. Kolla gärna om det är Ylva som är ägare just nu, om det är hon så sätt mig istället. Om det är någon annan så meddela mig gärna vem det är.
    Tack för din hjälp!
    Hanna Hallgren
  • Hej Hanna

    Det var Ylva som stod som ägare, så har lagt till dig som organisationsägare samt att du är den nya Primära kontakt personen på detta kundkonto. Så det är bara för dig att kunna logga in, så kommer du kunna gå in på organisation hanteringen och kundadministrations sidan.

    Support Fastighetsägarna Dokument