kostnad dokument

Hej, vi behöver inget abonnemang utan behöver bara skriva ett enda kontrakt för en liten lokal som vi menar hyra ut på minst 10 års tid. Vi har bara denna lokal.
Vad blir kostnaden för att skriva detta enda kontrakt med er mall?
Med vänliga hälsningar,
Rickard

Kommentarer

  • Hejsan Rickard

    Kostnaden för att stycke köpa mallar hos oss ligger på 75kr/st plus moms. Är man medlem hos fastighetsägarna så får man då 50% rabatt på mallarna i den digitala plattformen.

    Support