Köpa dokument utan medlemskap

Kan jag köpa ett avtalsdokument (borgen…) genom att registrera mig utan att bli medlem? Såg nånstans att dokumenten går att köpa för 75 kr.

Kommentarer

  • Hej!

    Det går alldeles utmärkt, alla är välkomna i Fastighetsägarna Dokument.

    Hälsningar
    Katja Marknadsansvarig
  • Hur gör jag för att köpa ett dokument digital?
    Jag vill beställa ett dokument som heter
    Hyra av lokal

    Tony Axelsson
  • Hej Tony

    För att köpa dem mallar vi har digitalt så kan du gå in på våran digitala plattform på följande länk https://app.fastdok.se/templates och registrera dig där. Så kan du få åtkomst till alla dem mallar som vi erbjuder digitalt.

    Support