Köp av blanketter

Vill köpa 20 st blanketter för hyresbostad 10A. Hur går vi tillväga? Är medlem. Mvh Kurt Sjölund, Bjästa Affärsbyrå AB
KURT SJÖLUND

Kommentarer

  • Hejsan Kurt

    Du kan köpa dem via våran digital portal. Genom att logga in och välja mallen hyresbostad 10A och fylla i kontrakts nummer uppe till höger och skarpmarkera dem för att sedan kunna betala och skriva ut mallen.
    Support