Kontrakt

Hej,
Jag har fyllt i mitt 1055 kontrakt och vill spara ner den som en PDF fil utan att det står UTKAST över hela. Hur går jag tillväga?

För att förtydliga, visst gäller avtal 1055 om uthyrning av sin bostadsrätt i andrahand?
Fabian Edberg

Kommentarer

  • Hejsan Fabian

    För att kunna får bort utkaststämplen på sitt ärende så behöver man då trycka på "skarpmarkera" efter det så kan man skriva ut/ spara ner det som pdf utan utkaststämplen.
    Support Fastighetsägarna Dokument