Kontrakt garageplatser

Kontrakt garageplatser, vi har 5-10 om året, så ett abonnemang är inte aktuellt, vi undrar om det går att göra på något annat sätt än vi gör nu, då det betalas med kort för varje kontrakt. Betala per år ev?
MVH Lena Guldevall

Kommentarer

  • Hej!

    Våra betalningsvillkor är abonnemang eller kortbetalning. Tyvärr kan vi inte erbjuda något annan möjlighet. Vårt minsta Årsabonnemang25 kostar 1 495 kr/år (745 kr som medlem i Fastighetsägarna) kan vara en lösning, det blir förståss något dyrare per dokument men ni slipper korthantering och administrationen kring redovisning av kortbetalningarna.

    Hälsningar
    Katja Marknadsansvarig