Infoga kommentar i olka fält?

Finns det någon funktion där man kan skriva interna kommentarer till det avtalsutkast man håller på att ta fram. Det kan vara användbart att skriva stödkommentarer till vad som ytterligare behöver tas fram eller om man är fler än en person som behöver vara inblandad, kunna beskriva elller ställa frågor kring vissa delar i ett avtal.
Christian Ulmefors

Kommentarer

  • Hej!

    Det finns det tyvärr inte. Tips att du hänvisar till det olika avsnitten i dokumentet som har nummer.

    Hälsningar
    Katja Marknadsansvarig