Klistra in text i avtalsmall

Jag kan inte klistra in urklippt text i textfältet Särskilda bestämmelser i Nya Fastighetsägarna Dokument. Jag får upp alternativet när jag högerklickar men när jag väljer det så händer ingenting. Testat att gå via Notepad för att ta bort formatering men fungerar ändå inte.
Vi har ganska omfattande texter för vissa avtal och det blir för administrativt tungt att skriva in allt själv.

Kommentarer

  • Hej,

    Det går att klistra in kopierad text i formulären. Om inget händer när du försöker beror det sannolikt på att texten är för lång och inte får plats i fältet. Prova gärna att kopiera in kortare text för att se om det fungerar.
    Johan Jurist
  • Hej, det skulle vara bra om ni kunde ändra så man kan klistra in en mycket längre text, nu kan man inte ens klistra in ett orgnr. Det skulle underlätta väldigt mycket. Tack!

  • Hej,

    Hur mycket text som får plats i ett ifyllnadsfält beror på hur stor det är. Om det är något fält som du tycker är för litet får du gärna återkomma med formulärnamn och vilket fält det rör så ska vi titta på det.

    Med vänlig hälsning
    Johan Jurist
  • Hej!

    Kan jag lägga in en text under punkte 35 Låsanordningar.
    Jag vill lägga till se bilaga 4 punkt 17.

    Susanna Johansson
  • Hejsan Susanna

    Det går inte att lägga till texter avtalet utanför textfälten. Vi tar dock med oss önskemålet om en bilageruta till framtida översyn av formuläret.
    Support