kan vi säga upp en hyresgäst om vi själva vill nyttja bostaden?

Vi har en son som vill bo där vi nu har en hyresgäst som hyr. Kan vi säga upp hyresgästen för det?
Åsa Bolin

Kommentarer

  • Hejsan Åsa

    Vi kan inte ge juridisk rådgivning rörande specifika situationer utan svarar endast på allmänna frågor om våra formulär. Däremot om ni är medlemmar i Fastighetsägarna, kan ni kontakta medlemsrådgivningen och få kortare kostnadsfri rådgivning från jurist. Kontaktuppgifterna finns här: https://www.fastighetsagarna.se/medlem/ditt-medlemskap/medlemsradgivning/
    Support Fastighetsägarna Dokument