Jag kan inte skriva ut hyreskontraktet

Vi har signerat hyresavtalet men jag får inget mejl eller kan inte skriva ut avtalet. Det står fortfarande "signeras" men vi har redan gjort det. Jag har lagt till två bilagor men förstår inte att de ska utgöra något problem för det är bara två vanliga Word dokument.

Mvh Stig Jonasson
Gällstad Bostäder AB
Stig Jonasson

Kommentarer

  • Hej Stig

    Skulle jag kunna få det Kuvert-id som finns uppe till vänster när du trycker på hantera e-signering. Så ska kan jag kolla med leverantören vad som har hänt.

    Se bilden nedan.

    Support Fastighetsägarna Dokument

  • Kuvert-id: rktb2EN96

    Stig Jonasson
  • Förtydligande:
    Kuvert-id: rktb2EN96

    Som status på ärendet står fortfarande "E-signeras" men det borde stått "E-signerat"
    För när jag öppnar "Hantera e-signering" framgår att vi båda signerat avtalet.
    Jag får heller inget mejl med länk till det e-signerade avtalet så jag kan inte skriva ut det.

    Stig Jonasson
  • Hej Stig

    Anledningen till att detta är för att våran leverantör hade problem med att generera slutdokument för signeringar under gårdagen. Men det ska vara löst nu så att det ärendet ska bli behandlat och bli slutfärdigt.
    Support Fastighetsägarna Dokument