Jag kan inte "skarpmarkera" ett avtalsutkast.

Hej! Jag kan inte skarpmarkera ett avtal för signering. Är vårt abbonnemang inte betalt?

Mvh/Pernilla
Pernilla Pettersson

Kommentarer

  • Hejsan Pernilla

    Som jag kan se det så är abonnemanget betalt men det finns bara 2 dokument kvar i saldo på det abonnemanget, vilket om du då försöker skarpmarkera ett ärende som överstiger det så går det inte, utan ni skulle då behöva uppgradera till nästa nivå på abonnemang vilket skulle vara Årsabonnemang 250 som kostar 11 990 kr (medlem 5 995 kr), då ni i dagsläget har ni abonnemang 100.
    Support Fastighetsägarna Dokument