Jag håller på att redigera ett avtal

Jag håller på att redigera ett avtal för att skicka till de som ska hyra min bostadsrätt.
Men det går inte att ha tre personer som bostadsrättsägare. Då jag och båda mina föräldrar står som ägare i lägenheten är det bra om det finns tre personer som är bostadsrättsinnehavare som ska skriva på så att går rätt till. Är det möjligt att fixa till?
Undrar också kring kostnaden för ett sådant kontrakt med esignering?
John Bankefors

Kommentarer

  • Hej!

    Det finns tyvärr inga möjligheter att göra om en standardmall för uthyrning av Brf. Avtalet är kostnadsfritt.
    E-signering är endast möjligt om du registrerar ett konto i Fastighetsägarna Dokument och det kostar ingenting.

    Hälsningar
    Katja Marknadsansvarig