Itkett

Vad jag förstår äger ni även systemet Itkett vilket vi använder oss av. Kommer det att fungare som vanligt eller sker någon ändring eller nedstängning även där?

Bästa hälsningar Theresa
FFNorr

Kommentarer

  • Hej!

    Det stämmer inte vi lämnade Itikett för över 10 års sen när vi lanserade Fastighetsägarna Dokument. Alla dokument framtagna av oss och de som är samförhandlade med olika parter på marknaden, exempel Hyresgästföreningen, Svenska Handle mfl finns endast i Fastighetsägarna Dokument. Sen en dryg månad tillbaka har vi lanserat Nya Fastighetsägarna Dokument som du hittar på den här länken https://www.fastighetsagarna.se/tjanster/dokument/

    Hälsningar
    Katja Marknadsansvarig