Inloggning för nyanställd

Hej!

Vi vill lägga till en ny användare på Fastighetsägarna dokument.
Casper Nilsson

Kommentarer

  • Ni kan enkelt göra detta. Den som antingen har administratör eller organisationsägare rollen, kan då logga sitt konto och sedan trycker den på bolagsnamnet uppe till höger och där väljer "organisationshantering" och sedan där inne väljer man fliken "inbjudningar" där kan dem skriva in mail adressen dit dem vill skicka en inbjudan. Och den som får inbjudan får då gå in och acceptera inbjudan.
    Support