Hyreskontrakt för enklare lokal.

finns det möjlighet att erhålla kopia på hyreskontrakt för enklare lokal.
Mvh
Per-Åke Hjulström

Kommentarer

  • Hej Per-Åke,

    Hyreskontrakt för enklare lokal finnas att skriva digitalt i vår dokumentportal - https://www.fastighetsagarna.se/dokument/
    Om ni inte har ett konto så kan ni skapa ett kostnadsfritt, man betalar endast för kontrakt som man sparar i skarpt läge (utan vattenstämpel för utkast).

    I inloggat läge så klickar ni på Nytt ärende och sedan kan ni filtrera fram önskat kontrakt med hjälp av sökfunktionen. När ni hittat det kontraktet ni söker så klickar ni på Starta ärende.
    I redigeringsverktyget så skriver ni in all information i kontraktet och därefter, när ni är klara, så klickar ni på Spara i skarpt läge för att betala för kontraktet och få bort vattenstämpeln för utkast.

    När ni betalt för kontraktet så kan ni ladda hem en PDF-fil.

    Önskar ni assistans per telefon så är du välkommen att återkomma med ett telefonnummer eller ringa in till oss 0771-18 18 58.

    Önskar dig en trevlig eftermiddag!
    Support Fastighetsägarna Dokument