Hyreskontrakt för bostad, ändringar.

Hej!
Om man vill ändra en sak i ett hyreskontrakt. Finns det något dokument man kan använda sig av då? Mitt fall gäller motorvärmaruttag. Först var det överens om att vi skulle koppla in motorvärmaruttagen i varje lägenhet.
Men det blev ändring på det, när elektrikerna kom ut för att installera. De tyckte att det blev för jobbigt. Vi kom överens om att motorvärmaruttagen ska gå på Fastigheten, oss då. Nu måste jag göra en ändring, som belyser att motorvärmaruttagen går på fastigheten och en avgift kommer att tas ut.

Mvh
Josefine Carlsson