Hyreskontrakt bostad?

Hej !
Är nybliven fastighetsägare till ett antal hyreshus med men hyreslägenheter.
Hur man tillgång till dokument som finns hos er ex. Hyreskontrakt?

m.v.h.
WL Estate AB
Richard Johansson

Kommentarer

  • Hej Richard!

    Tjänsten Fastighetsägarna Dokument når du via den här sidan https://www.fastighetsagarnadokument.se/Account/Login där du skapar dig ett konto. Sen har du tillgång till ett 100-tal formulär bland annat hyreskontrakt bostad. Är du medlem i Fastighetsägarna har du dessutom 50 % rabatt på kontrakten.

    Lycka till!

    Katja Marknadsansvarig