Hyresavtal lokal

Hej, jag har skarpmarkerat ett hyresavtal för lokal och skickat det för elektronisk signering.(En av två personer har signerat.) Skulle vilja göra ett par små ändringar - kan jag återkalla signeringen och göra ändringar i det skarpmarkerade avtalet?

Kommentarer

  • Hejsan Christin

    Det går utmärk att återkalla e-signeringen för att kunna göra ändring i ärendet,
    det ända som du inte kan ändra är kontrakts numret i ärendet.
    När du har gjort dem ändringar som du vill i ärendet kan du spara dem och skicka iväg det för
    ny signering

    Ha en fortsatt fin dag.