Hyresavtal blankett

Hej!

Jag är Kassör i Brf Fyrtornet 1, vi har er som förhandlare mot våra hyresgäster.
Vi har fått en ny hyresgäst och ska skriva ett hyresavtal.Har ni en blankett för det, helst formulär. Kostnad i så fall?

mvh urban

Kommentarer

  • Hej Ulf,

    Det finns hyresavtal i vår portal som ni kan använda er av, ni skapar ett konto här https://www.fastighetsagarna.se/tjanster/dokument/ ifall ni inte redan har ett. Hyreskontrakt kostar 75 kr ifall ni inte tar med en bilaga, då kan beloppet bli högre.

    Trevlig dag!
    Support Fastighetsägarna Dokument