Hyresavtal bilagor

Hej, När jag jobbar i hyresavtal. Öppnar en bilaga, ex GD. Så vill jag gå tillbaka till huvudavtalet. Hittar ingenstans att stänga ner bilagan jag jobbat i, eller flikar som det var tidigare.
Hur gör man?
Nu får jag spara, stänga ner och öppna upp ärendet igen.

//Robin

Kommentarer

  • Hej Robin,

    Till vänster har du en lista med bilagor, klicka på det dokument du önskar ska visas i editorn.
    Du ser en blå linje som markerar vilket dokument som visas.

    Trevlig dag!