Hur skriver man ett grönt hyresavtal?

Jag vill skriva ett grönt hyresavtal! hur gör jag, och kan jag använda den gröna bilagan till alla typer av avtal?

Kommentarer

  • Man kan säga att manskriver ett grönt hyresavtal när en grön bilaga, nr. 99 bifogas till Fastighetsägarnas lokalhyreskontrakt 12 B.2. Avtalet är i första hand utvecklat för kontorslokaler, men kan även användas i andra typer av lokaler. Grönt Hyresavtal innehåller ett antal minimikrav som inte kan väljas bort. Om hyresvärden och hyresgästen vill kan minimikraven kompletteras med ytterligare åtaganden.

Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.