Hur lång tid har en hyresgäst på sig att e-signera?

Hej
Hur lång tid har en hyresgäst på sig att signera ett hyresavtal om vi skickar det via e-signering? Vi vill ha att de måste signera inom max 3 dagar. Om det inte är så i dagsläget, kan vi ändra det någonstans?
Marja

Kommentarer

  • Hej!

    En e-signering finns tillgänglig i 90 dagar, tyvärr går det inte att ändra det. Ni kan själva efter tre dagar skicka påminnelse eller avbryta signeringen.

    Hälsningar
    Katja Marknadsansvarig