Hur lägger jag till bilaga 88

Hej,

Vill lägga till kostnader om avfallshantering och tycker bilaga 88 klausul om avfallshantering skulle passa bra. Får inte till den som en bilaga till hyreskontraktet, kort version. Vad gör jag för fel?
Anna-Maja Forsberg

Kommentarer

  • Hej,

    Det korta lokalhyreskontraktet 12A.3 är tänkt att användas för enklare uthyrningar där hyresvärden har ett större ansvar för lokalen. Om det inte passar, t.ex. för att avfallshantering ska regleras särskilt är vår rekommendation att använda hyreskontraktet 12B.3 istället.
    Johan Jurist