Hur kommer jag åt avtalsmallen?

Förlåt men var hittar j själva dokumentet/ avtalet...???

Kommentarer

  • Hej Carina,

    Du hittar dokumenten genom att logga in på https://www.fastighetsagarnadokument.se/Account/Login

    Om ni saknar ett konto så kan ni simpelt skapa ett genom att trycka på Registrera dig. Ni får välja mellan att betala med kort eller att fylla på ett saldo, om ni skapar upp mot hundra avtal eller fler under ett år så skulle jag rekommendera att ni blir abonnemangskund.

    Vid frågor, vänligen ta kontakt med oss här eller per telefon 0771-18 18 58
    Support Fastighetsägarna Dokument