Hur gör man en användare till administratör?

Är du själv organisationsägare eller administratör kan du under organisationshantering ändra användares roll.
Tryck på redigeringspennan till höger om namnet och välj därefter vilken roll personen ska få.

Katja Marknadsansvarig

Kommentarer

  • Hej!

    Finns det möjlighet att ha två personer som organisationsägare?

    Mvh Hélène
    Hélène
  • Hej!

    Ja, det är absolut möjligt. Den som är organisationsägare kan uppdatera rollen på användaren.

    Med vänlig hälsning
    Katja
    Katja Marknadsansvarig