Grönt hyresavtal

Hej,
I instruktionerna till den gröna bilagan som reviderats 2022 står att det finns en handledning till bilagan. Jag hittar bara handledningen till den tidigare versionen av bilagan, var hittar jag handledningen till den nya versionen?

Kommentarer

  • Hej!

    Handledningen hittar du inne i tjänsten när du valt kontrakt under fliken Handledning, när du trycker på respektive i vid varje avsnitt uppdateras handledningstexten.

    Hälsningar

    Katja Marknadsansvarig
  • Ok, stort tack för snabbt svar! Jag tittade i "förhandsgranska-läget" och såg därför inte dessa hjälptexter.