Granskare

Hej!

Jag saknar funktionen granskare under signering av avtal!
Det är ganska ofta någon förhandlar avtalen( i bland andra företag) medans någon annan är signerare.
Den som granskar ska bara ha "titta" möjlighet och ha funktion trycka OK om det ser ut enligt överenkommelse. Sen signerar en helt annan part med det goda minne att granskaren sagt ok till det.

Denna funktion finns i andra program och är användbar i ganska mycket.
Finns det någon plan på införa detta?

Vänlig hälsning
Fredrik Lindh

Kommentarer

  • Hej Fredrik!

    Om du initierar e-signering kan du följa status på ärendet inne i Fastighetsägarna Dokument och när parterna signerat kan du som initierar ladda ner det signerade ärendet.
    Det går däremot inte att sätta en granskare på ärendet och för tillfället ingen vi planerat att införa.
    Den e-signeringsfunktion vi erbjuder är en lite enklare funktion och precis som du säger finns den funktionen tillgänglig i andra lösningar. Ett ärende som skapas i Fastighetsägarna Dokument går givetvis att e-signera med annan leverantör för mer avancerad signering.

    Med vänlig hälsning

    Katja Marknadsansvarig