GDPR

Hej,
Finns det ett standardokument för hur GDPR ska hanteras?

Kommentarer

  • Hej,

    Det beror på vad du är ute efter. Vi har personuppgiftsbilagor till flera av våra avtalstyper, dessa formulär har nummer 41,42,70,79,90,97 och 701. Du kan läsa mer om respektive formulär genom att söka på det här i Kundo eller genom att logga in i tjänsten.

    Vi har även flera skrifter om GDPR, bland annat GDPR-anpassa din verksamhet och Personuppgiftshantering vid uthyrning och förvaltning av bostäder. Läs mer och ladda ned skrifter här:
     https://www.fastighetsagarna.se/fakta/fakta-for-fastighetsagare/gdpr-och-personuppgifter/

    Johan Jurist