Garagekontrakt

Hej. Finns det något enkelt avtal att använda när det enbart gäller höjning av hyra för garageplats?
I övrigt inga ändringar

Kommentarer

  • Hej,

    Avtalsvillkoren för en garageplats kan ändras i samband med att hyrestiden löper ut förutsatt att hyresvärden eller hyresgästen säger upp avtalet för villkorsändring. Om parterna är överens om nya villkor under hyrestiden går det att teckna ett tilläggsavtal.
    För uppsägning till villkorsändring kan formulär nr 19 användas.
    För tilläggsavtal med nya hyra kan formulär nr 0 användas.
    Johan Jurist