Flera bolag i en koncern, samma inlog?

Vi har flera hyresbolag i samma koncern. Behöver jag skaffa ett inlog per bolag? Inte som gamla systemet, att jag kunde välja bolag när jag var inloggad.

Kommentarer

  • Hej Pirjo!

    I Nya Fastighetsägarna Dokument kan du lägga alla bolagen under samma konto och samma inlogg och välja ett abonnemang för samtliga.
    Vi kallar det för organisationer.
    Under fliken Kundadministration väljer du Organisationer och lägg till.

    Vänliga hälsningar

    Katja Marknadsansvarig
  • Hej,
    Vi har flera bolag som jag lagt upp under "organisation". Hittar dock inte var man ändrar kunduppgifter för bolagen, vill ha olika fakturaadress t ex. på de olika bolagen.

    Hälsningar
    Camilla
  • Hej!

    Det går inte att ha olika fakturaadresser på ett konto. Ska bolagen skiljas åt får ni lägga upp flera konton.

    Hälsningar

    Katja Marknadsansvarig