Fastighetsägarnas dokument - årsabonnemang och antal användare

Kan man teckna ett årsabonnemang 25 utan att vara medlem i Fastighetsägarna?
Kan man vara fler användare (3 st) på  ett och samma årsabonnemang 25?
Magda Jiveback

Kommentarer

  • Hejsan Magda

    Det går utmärkt att kunna teckna upp sig på ett årsabonnemang på 25 även om man inte är medlem hos fastighetsägarna

    Och det är inte några problem att kunna vara flera användare under ett abonnemang. det man då får göra är att den som skapar kundkontot får bjuda in dem andra som ska ha tillgång till dokumenttjänsten.
    Support Fastighetsägarna Dokument
  • Hej och stort tack för den snabba återkopplingen med svar!

    God fortsättning på 2024!
    Magda Jiveback
  • Hej igen, hur går jag till väga för att teckna ett abonnemang 25? Vår Inköpsavdelning ansvarar för upphandlingen och har en del frågor om inköpet. Till vem kan min inköpskollega vända sig?
    Magda Jiveback
  • Hej

    För att teckna ett abonnemang så behöver den som är antingen är organisationsägare eller kundadministratör trycka på bolags namnet uppe till höger och välja kundadministration och där inne välja fliken "abonnemang" och sedan välja den nivå som man vill lägga sig på. Och så börjar det då gälla direkt från att man trycker att man bekräftar abonnemanget.

    Support Fastighetsägarna Dokument