Fastighetsägarna Dodumen

Vi är idag fyra i organisationen som jobbar i dokumenthantering. Under resans gång innan skarpt avtal blir det förändringar har man möjlighet att kunna se vem som har gjort förändringen.

Ex man gör en justering eller tillägg i gränsdragning person 1 då kan person 2 se att ändringen är utförd av person 1.
Helen Gustafsson

Kommentarer

  • Hej,

    Under "Mina ärenden" där ni ser alla ärenden finns en kolumn för där det står "ändrat" med ett datum. Om ni håller muspekaren över datumet står det dels vem som gjort den senast sparade ändringen men också det exakta klockslaget som ändringen genomfördes.

    Hoppas det är till hjälp.
    Johan Jurist