faktura 30003235

Hej
vi kommer att sälja detta bolag och kommer inte behöva tjänsten.
Hur blir det med de kontrakt som har gjorts ?
Ligger dom kvar eller försvinner dom efter några månader ?
pelle

Kommentarer

  • Hej!

    Som organisationsadministratör kan man ändra tiden för automatisk gallring för ärenden som har status Avslutat. Detta görs under organisationsinställningar.
    • Ärende som har status Utkast raderas 12 månader efter att sista ändringen i ärendet om det inte skarpmarkeras.
    • Ärende som har status Skarpt hamnar som avslutat automatiskt efter 12 månader efter sista ändringen i ärendet.
    • Nytt är att organisationsadministratör kan ändra tiden från 1 månad till 4 år för ärenden i status Avslutat. Default är 6 månader.
    Så länge kontot har ett aktivt abonnemang går det inte att avsluta kontot. Tips är att gå in i tjänsten och avsluta abonnemanget så inte en förnyelse skapas efter 12 månader.

    Hälsningar

    Katja Marknadsansvarig