ett formulär

Jag söker ett formulär som handlar om brand. Ni har tidigare haft det men jag hittar det inte nu. Det är nummer 69. Finns det möjlighet att jag kan få tillgång till det månntro?

Kommentarer

  • Hej!

    Tidigare fanns en sådan gränsdragningslista, formulär nr 69. I samband med lanseringen av det nya lokalhyresavtalet 12 B.3 2018 togs gränsdragningslistan bort. I formulär 68 finns en förtryckt ansvarsfördelning men om avvikelse ska göras från denna får en separat skrivning upprättas, t.ex. i en fritextbilaga.

     Hälsningar
    Katja Marknadsansvarig