esignering

Hur gör jag för att esignera ett hyresavtal?
Göran Green

Kommentarer

  • Hej Göran,

    Efter att ni skarpmarkerat er avtal så kommer knappen "E-signering" upp i menyn. Där skriver ni in samtliga parter som skall skriva under hyresavtalet och sedan skickas det ut e-post / sms beroende på vad ni valt med instruktioner via Verified.

    Signeringen sker i en kedja, dvs att första personen som står i listan skriver under först, och när den personen har signerat skickas det vidare till nästa person i listan. När samtliga parter har signerat så kommer ett mail att skickas ut med ett signerat exemplar.

    Återkom om ni har ytterligare frågor.

    Trevlig dag!
    Support
  • Hej!

    Gjort precis enl. ovan instruktion och förra gången jag gjorde det kom det ut ett bekräftelsemail, men denna gång har jag inte fått något, är det någon driftstörning eller är det fel på systemet?

    Mvh
    Stefan
  • Hejsan Stefan

    Skulle du kunna maila in till oss på info@fastighetsagarnadokument.se med kuvert:id. så ska vi skicka det vidare till Verifeds support som kan kolla på ärendet och se vad som har hänt.
    Support