Elladdstolpar

Vi skall inom kort installera elladdstolpar i vårt garage och jag har hört via Borätterna att ni har mallar för kontrakt mellan Brf o brukare av denna tjänst
I vårt fall skall brukaren betala normal avgift per månad för garagekostnaden plus
en förhöjd avgift för kostnaden för installationen av dessa stolpar inkl. underhåll
av dessa stolpar. Elförbrukning faktureras brukaren direkt via Vattenfall

Har ni en mall/kontrakt som uppfyller ovanstående

M.v.h.

Lars-Erik Gustafsson
Ordförande Brf Pralinen nr 1
Tel 0704-144100

Kommentarer

  • Hej,
    Vårt hyreskontrakt för garage (nr 14) är anpassat för uthyrning av garageplats med elstolpe/laddare. Ni hittar kontraktet inne i tjänsten Fastighetsägarna Dokument. Om ni inte har ett konto i tjänsten kan ni läsa hur ni skapar ett här: https://www.fastighetsagarna.se/tjanster/dokument/
    Johan Jurist