E-signeringsmail kommer inte fram

Hej!
Jag vill esigna ett avtal och har skickat det dels till en kollega och till kunden. Kunden har fått mailet och signat, men min kollega har inte fått mailet med signeringslänken. Jag har provat två gånger, dubbelkollat mailadressen och han har kollat sin skräppost. Är det något strul hos er eller vad kan jag göra för att det ska komma fram? Jag ville testa att skicka till en annan kollega men det går ju inte att ändra namnet, bara mailadress..
Tack på förhand!
Marie

Kommentarer

  • Hej!

    Har du provat att lägga till dig själv för se om de kommer fram till dig, för om inte du får mejlet heller är det troligen er brandvägg som ställer till det.
    De vanligaste felet att det inte kommer fram är att en "sträng" brandvägg inte godkänner Verified (e-signeringsleverantören), kan ni kontrollera med er IT att det inte fastnat där.

    Om du mejla mig"kuvert-ID" som du hittar påe-signeringsidan, så ska jag kontrollera med vår support hos Verified om vi ser att det skickas från oss korrekt.
    Mejl katja.kalda@fastighetsagarna.se

    Hälsningar

    Katja Marknadsansvarig