E-signering/Hantera vilka bilagor som ska inkluderas samt skickas separat

I våra avtal har idag vi ett "Avstående från besittningsskydd" inkluderat i avtalet som en separat, egen bilaga.
Min fråga är om det går att separera/ta bort bilagor ut ett ärende direkt i er e-signeringstjänst? Om svaret är nej - Hur gör man om man vill skicka Avståendet separat i er tjänst?

Vid e-signering i vårt nuvarande e-singeringsprogram sparar vi ner Avtalet separerat från Avståendet och skickar i två separata e-signeringsrundor.

Kommentarer

  • Hej,

    Det går tyvärr inte att separera ett ärende inför e-signering. Det ni kan göra är att starta ett nytt ärende med enbart överenskommelsen om besittningsskyddsavstående och skicka för e-signering separat från hyresavtalet.
    Johan Jurist
  • Tack!
    Går det att starta ett nytt ärende med enbart en egen bilaga? Avståendet samt Ansökan är helt fristående bilagor som vi har internt, dvs vi använder inte Fastighetsägarnas formulär för detta.
  • Det går bra att starta ett nytt ärende från någon av våra bilagor men det går tyvärr inte att skapa ett ärende från en egenuppladdad fil.
    Johan Jurist