e signering

Hej, kan man lägga in en ytterligare person som ska få kopia när dokument är signerat (tex om den personen inte är firmatecknare) eller måste man gå in och titta om dokumentet är signerat? Mvh Jonas
Jonas

Kommentarer

  • Hej Jonas,

    Nej, det är dessvärre inte möjligt i tjänsten som vi erbjuder - det är endast möjligt att lägga till personer som skall signera dokumentet.

    Support